منــتــــــدي شبــــــــــــاب جــــديــــــــــــد

°ˆ~*¤®‰« ô_°اــبــــدا مــع شـــبـاب جـــدبـد°_ô »‰®¤*~
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» برنامج GM TOOLS+السيرفر الخاص silkroadonline
الأحد نوفمبر 06, 2011 1:06 am من طرف ztona

» صور رومانسيه متحركه
الأربعاء سبتمبر 07, 2011 9:53 am من طرف الأمبراطور

» ثلاثة شجرات
الإثنين سبتمبر 05, 2011 3:55 pm من طرف الأمبراطور

» الفرق بين الجيش الروسى والجيش العربى
الأربعاء أغسطس 03, 2011 5:09 am من طرف banota3sola

» برنامج دامج الصور لعمل شريط سينمائي
الأربعاء أغسطس 03, 2011 4:26 am من طرف banota3sola

» احبهآ صح//بس اتزوجهـآ لا طبعآ انآ مهبول
الأربعاء أغسطس 03, 2011 2:53 am من طرف banota3sola

» انا لسة جديدة هنااااااااا
الأربعاء أغسطس 03, 2011 2:39 am من طرف banota3sola

» هل من ترحيب؟
الأحد أبريل 10, 2011 8:18 am من طرف ReMeMber Me

» السلام عليكم
الأحد فبراير 20, 2011 10:33 am من طرف ReMeMber Me

» بدون برنامج : شاهد ملايين القنوات الفضائية المشفرة والغير مشفرة مجانا
الخميس فبراير 17, 2011 4:12 pm من طرف midotito

» كتاب الحب
الخميس فبراير 10, 2011 7:39 am من طرف امير الغرام

» Nature Illusion Studio 2.70 لصنع الصور المتحركة بمؤثرات طبيعية ماء شلال محيط و الكثير
الأربعاء مايو 05, 2010 10:13 pm من طرف elmageco

» ماذا تعرف عن القرآنيين
الخميس أبريل 29, 2010 10:01 pm من طرف مؤمن بالله

» اصعب حب
الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:40 pm من طرف ملك الاحساس

» هـلأ عضوو جديد
الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:17 pm من طرف ملك الاحساس

» تحية عطرة للأخوة الأفاضل
الأربعاء أبريل 07, 2010 9:43 pm من طرف elmageco

» فى ايه!!!!!!!
الجمعة فبراير 26, 2010 11:51 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ارجو الدخول لحضور مراسم حفل عيد ميلاد (اجمل ملاك بلمنتدى)لولو
الأحد فبراير 21, 2010 3:49 pm من طرف elmageco

» في وحدتــــــــي
الأحد فبراير 21, 2010 3:28 pm من طرف elmageco

» (الزعيم ) على كرسي الاعتراف
الجمعة فبراير 19, 2010 1:51 pm من طرف لولو

» مآ هوٍ آلموٍضوٍع آلذي أعجبك بآلمنتدى (اليوم)
الجمعة فبراير 19, 2010 12:33 am من طرف Shetos

» الاستفتاء الثاني عن ....المراقب العام
الجمعة فبراير 19, 2010 12:18 am من طرف Shetos

» اللي حصل له حاجة مرعبة يحكيها لكل الاعضاء
الخميس فبراير 18, 2010 10:12 pm من طرف لولو

» ::: (( ** .. سجـــل دخولك .. بالتحيـــة الإسلاميـــــة & الصـــلاة على رســـول الله ** )) :::
الخميس فبراير 18, 2010 6:48 pm من طرف لولو

» رغم هدوء ليالي الشتاء
الخميس فبراير 18, 2010 10:22 am من طرف لولو

» كلام و السلام
الأربعاء فبراير 17, 2010 10:19 pm من طرف Moka

» مـــن اكـــــــون انــــا دمــــوع لـــيل حــزين
الأربعاء فبراير 17, 2010 9:27 pm من طرف Shetos

» اجمل قصة رومانسية جدا و حزينة جدا جدا
الأربعاء فبراير 17, 2010 9:26 pm من طرف Shetos

» نصيحة.. لا تتزوّج وحدة شعرها طويل !!
الأربعاء فبراير 17, 2010 8:00 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» سجل دخولك بآهدآء ثـلآث وردآت ل3 آعضضآءً~
الأربعاء فبراير 17, 2010 7:58 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» {{ أحينا ننتظر قدوم شخص من الماضي }}
الأربعاء فبراير 17, 2010 7:53 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه
الأربعاء فبراير 17, 2010 7:46 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» طريقة جديدة لتغليف الكتب بالخيوط
الأربعاء فبراير 17, 2010 7:36 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» كلمه حلوه
الأربعاء فبراير 17, 2010 7:35 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ..:: ما هي العلاقة بين جيلك وبين جيل أبوك ::..
الأربعاء فبراير 17, 2010 6:52 pm من طرف Shetos

» لمــاذا كل شئ نحبه ... نتوقع ضيــاعه؟؟
الأربعاء فبراير 17, 2010 6:52 pm من طرف Moka

» اغانى حلوه اوى وياريت الزعيم يشوف اغنيه اليسا
الأربعاء فبراير 17, 2010 6:43 pm من طرف Moka

» شاب كان حلم حياته يشتري كمبيوتر
الأربعاء فبراير 17, 2010 6:40 pm من طرف Moka

» تعريف الفشل
الأربعاء فبراير 17, 2010 6:32 pm من طرف Moka

» كلمات جميله ولكنهاا صعبة
الأربعاء فبراير 17, 2010 6:03 pm من طرف Moka

» مملكة الاقزام
الأربعاء فبراير 17, 2010 4:12 pm من طرف Stay alive

» عذرا حبيبى00000
الأربعاء فبراير 17, 2010 4:01 am من طرف Moka

» من انت0000000
الأربعاء فبراير 17, 2010 12:12 am من طرف Moka

» مبروك ماتركس
الثلاثاء فبراير 16, 2010 11:25 pm من طرف AHMED MATRIX

» انا امير وعاوز ترحيب جامد
الثلاثاء فبراير 16, 2010 8:19 pm من طرف Moka

» ترحيب جامد جداااااااااا‘
الثلاثاء فبراير 16, 2010 8:16 pm من طرف Moka

» لكل الأعضاء
الأحد فبراير 14, 2010 5:47 pm من طرف Shetos

» اول استفتاء عن ..(نائب المدير)
السبت فبراير 13, 2010 6:22 pm من طرف Shetos

» I_love_u
السبت فبراير 13, 2010 5:23 pm من طرف AHMED MATRIX

» Valiant.2005.DVDRip (مدبلج) Rmvb + 232 Mb
الجمعة فبراير 12, 2010 8:10 pm من طرف elmageco

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Mr.("@"sheko"@")
 
Shetos
 
Moka
 
فارس الرومانسيه
 
AHMED MATRIX
 
عاشق الرومانسيه الحزين
 
¶ أحـلآهـم و أتـحـدآهـم ¶
 
elmageco
 
لولو
 
اسير الحب
 
تصويت
رشح اللي شايفه مناسب
1-Mr.("@"sheko"@")
25%
 25% [ 3 ]
2-Moka
17%
 17% [ 2 ]
3-فارس الرومانسيه
8%
 8% [ 1 ]
4-عاشق الرومانسيه الحزين
0%
 0% [ 0 ]
5-elmageco
8%
 8% [ 1 ]
6-لولو
0%
 0% [ 0 ]
7-اسير الحب
33%
 33% [ 4 ]
8-ReMeMber Me
8%
 8% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 12
احدث البرامج للاعضاء
 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 
محطات القران الكريم



 
كمبيوتر و انترنت
القران الكريم
       استمع للقرآن

 مشارى راشد

مكتبة البرامج
قنوات وراديو









اجمل المنوعات
 
 
مواقع اسلامية
 


اذكار الصباح:
 
 
 
اذكار المساء:
 
قاموس الترجمة
قاموس ترجمة ثنائي اللغة


شاطر | 
 

 موكا على الكرسى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
فارس الرومانسيه
عضو هام
عضو هام
avatar

عدد الرسائل : 624
العمر : 26
الحالة العاطفية : عاشق للحب
المدينة/المحافظة : الجيزه
الهواية : الشعر والكتابه
مزاجى: :
بلدى: :
ولد ولا بنت :
قلب بلا حب قلب بلا احساس ولاكن الجراح مازالت تنزف
النقاط : 7452
عارضة الطاقة :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 29/04/2008

مُساهمةموضوع: موكا على الكرسى   الخميس سبتمبر 17, 2009 8:54 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :


قد جيئتوا لكم
بعد غياب طويل ولا تسئلوا لماذا كان هذا
ولاكن تاكدوا انى عدت بسب الحفاظ على الصداقه فقط
وهبدا بموضوع ترشيح

مساء قطرات الندى التي تتلاعب على اوراق الزهور لتعطي للطبيعة جمالا و رونقا خاصا ...


مساءكم عاطر باجود انوع العود و البخور ...


اخواني الاعزاء ... اخواتي العزيزات .....


أهلا ومرحبا بكم احبتي ..


وهانحن من جديد على بساط من الاخوة الصادقة نلتقي ....


نلتقي لنجدد عهود الوفاء لمن هم أوفياء لهذا الصرح ....


نعود ونحن نحمل معنا أزاهير روض لم تزل ....


تنشر العبير الفواح و تنور لنا كل زاوية من زوايا منتدانا الرائع ....


اليوم نستضيف شخصية لامعة..


شخصية عزيزة على قلوبنا جميعا...


طيف يتلألأ ضياءه فى سماء ملتقانا


قلم مضىء ...


قلم هادف...


فى كل الاقسام لهـ بصمة.. بمواضيعهـ ومشاركاتهـ


شعلة من النشاط والحيوية فى المنتدى


مع ضيفنا الغاليـ

موكا



مرحبـاً في ضيفنا الغاليـ


وأهلاً وسهلاً بـك في " كرسي الإعتراف "


..:: ,, ,, ::..


نتمنـى لك قضاء أسعد الأوقات







فـي " كرسي الإعتراف





هذا كرسيك اتمنى يكون مريح









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

كاتب الموضوعرسالة
Moka
عضو هام
عضو هام
avatar

عدد الرسائل : 724
العمر : 21
الحالة العاطفية : مش موجوده
المدينة/المحافظة : شباب جديد منتدى رقم 2
الهواية : كورة القدم و التاليف و شباب جديد
مزاجى: :
بلدى: :
ولد ولا بنت :
النقاط : 7207
عارضة الطاقة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 26/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: موكا على الكرسى   الخميس أكتوبر 08, 2009 7:29 pm

معلش يا زعيم سامحنى انى لسا مجوبتش لحد دلوقتى على اسئلتك
بس باذن الله هتشوفها فى اقرب وقت
moka
new shabab
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Shetos
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
avatar

عدد الرسائل : 1029
العمر : 25
الحالة العاطفية : Mesh Ba7b
المدينة/المحافظة : Giza :)
الهواية : The Murder:)
مزاجى: :
بلدى: :
وسام العضو :
ولد ولا بنت :
Sameh Shetos
النقاط : 9049
عارضة الطاقة :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 28/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: موكا على الكرسى   الإثنين أكتوبر 12, 2009 1:24 am

اوك يا moka خد راحتك

_________________*_* توقيع العضو*_*_________________
.....اذا لم تقدر علي اسعاد نفسك فحاول ان تسعد الاخرين......

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Moka
عضو هام
عضو هام
avatar

عدد الرسائل : 724
العمر : 21
الحالة العاطفية : مش موجوده
المدينة/المحافظة : شباب جديد منتدى رقم 2
الهواية : كورة القدم و التاليف و شباب جديد
مزاجى: :
بلدى: :
ولد ولا بنت :
النقاط : 7207
عارضة الطاقة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 26/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: موكا على الكرسى   الجمعة أكتوبر 23, 2009 10:11 am

1/ ماسر تميز mokaفي عالم المنتديات ؟؟
الخبرة الى اكتسبتها من شباب جديد
[b]2/ مهي نصيحة mokaلجميع الاعضاء ؟

ان حبيت او هويت فلا تنطق بها او تفكر فيها
فانت لا تعلم قمة الالم التى تنتظرك
3/ كيف تعاملك مع معلمينك ؟ اهلك؟ اصدقائك؟
معاملة طيبة جدا وعمرى ما كان فى مشاكل مع التلاتة
4/ ماهي حكمتك في الحياه ؟
قبل اتخاذ القرار فكر مرارا وتكرارا
فيمكن بكلمة واحدة ان تحول حياتك من جنة
الى جحيم
فاحذر
دائما
5/ ماهي افكارك التي تريد طرحها على إدارة المنتدى ؟
تغير المشرفين الى بقالهوم كتير ما بيدخلوش
وتعين مشرفين جدد
النتخابات الشهرية على منصب نائب المدير
وبس مبفكرش فى حاجة تانى دلوقتى
6/ خمس وردات لمن تهديها ؟
لكل من علمنى هندسة القلم والقاء الكلمات


7/ لمن تقول :
شكراً لك :
رحمك الله :
لاتذهب بعيداً :
تعلمت منك الكثير :
صداقتك كنز :
ما هى نقطة ضعفك ؟
1/الى من وقف بجانبى فى وقت المحنة

2/لكل الناس
3/الزعيم
4/الزعيم
5/واحد صحبى
بس انتو مش تعرفو
شنو الشي اللي مستحيييل تستغنى عنه؟؟ شي عندك وجوده وعدمه واحد؟؟
الحنان/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.. ماهي السيارة اللي تتمنى تملكها؟؟
يا عم انا مش طماع هو توكتوك كفاية اوى
.. شنهو اكلتك المفضله والمشرووب المفضل؟؟
المكرونة فى الفرن
الكولا
ماهي الفكرة اللي كونتها عن همس القلوب
انو احلا اسرة فى الدنيا

سااكتب لك بعضآ من الالقاب ,,, فلمن برايك ستعطيهـا

الشخص المحترم في المنتدى .....

العضو المميز .....

العضو المثقف .......

العضو االممتع......

العضو اللي يلفت الانتباه......
العضو تعجبك مواضيعه........
العضو اللي عجبك لقبه..........
عضو المرح
عضو تستانس لاشفته متواجد..........
عضو ودك تتعرف عليه؟

1/كلكو

2/اسير الحب
3/فارس
4/نغم الحياة
5/الزعيم
6/احلاهم
7/عاشق
8/موكا
9/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
10/فارس

بكلمه واحدة فقط أكتب تعريفاً لكل كلمة من الكلمات التالية


الوطن:
الطفوله:
الأم :
الليل :
الغيره:
الحب :
الصمت :
أمريكا :
المرآة :
الإنترنت :
الرجل :
الماسنجر :
الشمس :
الفجر :
الحياة :
الحرب :
منتدى الحليلة :


1/البيت
2/البرائة
3/الحنان
4/الاحزان
5/الحب القاتل
6/اجمل احساس فى الدنيا
7/القوة
8/؟؟؟؟
9/؟؟؟؟
10/العائلة
11/؟؟؟؟
12/الصحاب
13/الدفا
14/بدء حزن جديد
15/الجميلة
16/؟؟؟؟؟
17/؟؟؟؟؟؟
_شي قدمته لنفسك أو لأهلك وتفتخر فيه...؟؟
انى بشتغل وبجيب دخلى بنفسى
_في نظرك ماهي أفضل صفه فيكـ ...؟؟
القلب البيض وعدم الكراهية
ــماهو مؤهلك العلمي ؟
انت جننتنى
_وزع العبارات على أعضاء المنتدى....

عاقل بزياده....
فله ووناسه...
روح المنتدى...
يضحكك أسلوبه...
شاعر حساس...

1/فارس
2/نغم الحياة
3/الزعيم
4/مفيش
5/عاشق
_ماهي السعاده بنظرك...؟؟
مش عارف
_موقف حصل لك وغير طريقة تفكيرك او غير نظرتك للحياه او ساهم في تغيير شي بحياتك..؟؟
لحد دلوقتى مفبش
_ايهما تحب (ماضيك أو حاضرك)....؟؟
الماضى
مارايك بهمس القلوب؟؟؟؟
اجمل اسرة
عند حلول الظلام وغياب البشر من حولك في سبات عميق من تتذكر؟
احلا الحبايب
عند قول المؤذن الله اكبر لمن تدعي؟
لوالدى
عندما تحتاج إلى الكلام لمن تتكلم ؟
لنفسى
الرحيـــــــــــــــــــل والمسافات ماذا تعني لكــ ؟
الفراق والاهات
ما هو أجمل وصف تعبيري للحزن بالنسبة لديك ؟واخر للالم ؟واخر للدموع ؟واخر للفرح ؟
الملك/الضعف/الراحة/النادر
السعادة .. الكل اختلف في طرق نيلها .. فماذا تعني لك " السعادة " ، وكيف ( برأيك ) تصل إلى تحقيقها ؟
مش عارف يا سامح بس مش مركز خالص والله واوعدك انى هجاوب على كل الى انا مش عارفو ده
هل أنت إنسان متسامح فى الحياة و هل تنسى الإساءة بسرعة ؟
اكيد
بين ذكريات الأمس وامنيات المستقبل أين تجد نفسك الآن ؟
المستقبل
( إتق شر الحليم اذا غضــب ) هل جربت يوماً ما غضب الحليم ؟
لا
ما الوقت المناسب لبكاء (عاشق الرومانسية الحزين) ؟ وهل برأيك ان الرجل لايفترض به البكاء ابداً ؟
مش عارف الوقت هيبقا امتا
و النظرية دى غلط ان الرجل ميعيطش
نسمع كثيراً عن احــلام اليقضه .. ماهي احــلامك ؟
الدخول لكلية الصيدلة
ماذا تقول لكل من ..

* من ظلمك..

* من احبك بصدق..

* من عرفك ..

* من عاشرك..

* من وقف معك ..

* من علمك درسا بالحياه ..

1/الله يسمحك
2/انا كمان بحبك
3/عمرك ما هتزعل منى
4/هتعرف انى طيب اوى وبيدحك عليا بسهولة
5/الله يخليك
.ماهي الامنية التي لا زالت ترافق طموحك ولم تتحقق الى الان ولا زلت تنوي تحقيقها
وما هي الامنية التي عدلت عنها لاسباب قهرية ...؟؟

انى اسافر من مصر
ومفسش حاجة لاسباب قهرية
.من أين تستمد قوتك ؟؟ وأين تقضي لحظات ضعفك ؟؟
من قرائة مواضيع المنتدى
مفيش
جملة أو عبارة لا تنساها أبدا ؟؟
الحب الم وعمره مكان قوة الا نادر
هل تؤمن بالمثل الذي يقول (أضحك تضحكلك الدنيا ) ؟
ساعات
ماهو المستحيل بالنسبة لك ؟
مفيش حاجة مستحيلة طول ما انت مصر عليها
هل تجد نفسك صريحا ؟ في حين يتطلب منك الموقف أن تكون صريح؟
انا صريح جدا/اكيد
هل تضطر إلى الكذب حتى لا يجرح منك من يحبك ؟
مش لما احب الاول
النصيحة .. ماهي ترتيبها في نفسك ؟ وهل تسعى دوما إلى النصح ؟
الاولى/اكيد
هل تؤيد مقولة " اللي ينكسر عمره ما يتصلح ؟ "
لا
ما هو شعورك لو أن هناك شخص " كَرِهَ الحياة " والسبب أنت ؟
مش عارف
ماهي نظرتك للحياة؟
اعفينى من السوال ده
ماهو روتينك اليومي؟
مش محدد
نريد نبذه عن حياتك الانترنتيه ؟
الاول كنت مش عارف حاجة فيه اتعلمت تلقائيا
وبدائت انى احمل حاجات
لحد لما سامح قالى على المنتدى وسجلت
وسجلت فى كذه منتدى تانى
لحد ما بقيت كويس
اوى
ماذا يعني لك كلا من: المستقبل . الزمن . الاحساس
1/الحياة التانية
2/الكاسر
3/النعمة
لكلاً منا له نقاط ضعف ونقاط قوة
ومنا من لا يستطيع التغلب على ضعفه واظهار قوته
كيف لكـ ان تتغلب على نقاط ضعفك ؟؟

بلصبر
والنظر للاحسن دايما
القشرة الارضية تتكون من اية ؟؟ (متدورش في جوجل)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من هو مخترع اللبان ؟؟وبردو (متدورش في جوجل)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كام درجة سلم في منزلك .؟؟(متنزلش تعدهم قول معرفش وريح نفسك
بعد ايه
120
بماذا تطير الطائرة..؟؟؟(متدورش في جوجل)يا حبيبي
بمحرك الدفع طبعا
علل..وضح نظرية النفس في الطعام
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بس كده انا كده فى السليم
واظن انك اخر واحد يسال
لانى اكتر واحد قاعدت
على كرسى الاعتراف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نغم الحياة
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد الرسائل : 252
العمر : 27
الحالة العاطفية : خاطبة
المدينة/المحافظة : غزة
الهواية : كل شي حلو
مزاجى: :
بلدى: :
ولد ولا بنت :
النقاط : 6390
عارضة الطاقة :
1 / 1001 / 100

تاريخ التسجيل : 20/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: موكا على الكرسى   الجمعة أكتوبر 23, 2009 4:37 pm

يا سلام على صراحتك واجباتك يا موكا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نغم الحياة
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد الرسائل : 252
العمر : 27
الحالة العاطفية : خاطبة
المدينة/المحافظة : غزة
الهواية : كل شي حلو
مزاجى: :
بلدى: :
ولد ولا بنت :
النقاط : 6390
عارضة الطاقة :
1 / 1001 / 100

تاريخ التسجيل : 20/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: موكا على الكرسى   الجمعة أكتوبر 23, 2009 4:38 pm

يا سلام على صراحتك واجباتك يا موكا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت السعوديه
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد الرسائل : 20
العمر : 27
الحالة العاطفية : عزباء
المدينة/المحافظة : الـــرياض
الهواية : ماعندي هوايه هع
مزاجى: :
بلدى: :
ولد ولا بنت :
النقاط : 5938
عارضة الطاقة :
1 / 1001 / 100

تاريخ التسجيل : 24/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: موكا على الكرسى   الأحد أكتوبر 25, 2009 11:29 am

ماشاءاللہ فارس ماساب لينا سؤال هاهاهاهاهاهاها
بس بصراحہ عجبتني كثير صراحة موكا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسير الحب
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
avatar

عدد الرسائل : 257
العمر : 25
المدينة/المحافظة : دنيا همس القلوب
مزاجى: :
بلدى: :
وسام العضو :
ولد ولا بنت :
النقاط : 7544
عارضة الطاقة :
20 / 10020 / 100

تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: موكا على الكرسى   الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 8:02 pm

بس كده يا معلم
انت كده بجد صعبت عليا اوى
وانا هعمل فيك جميل
وهقفل التوبيك
علشان فى ناس غيرك كتيــــــــــــــــــر
لازم ينزلو على الكرسي
وفى النهايه
بجد احب اشكرك كتير
على الاجابات الصريحه دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
موكا على الكرسى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منــتــــــدي شبــــــــــــاب جــــديــــــــــــد :: (العالم الترفيهى) :: °¨¨™¤¦منتدى كرسى الاعتراف¦¤™¨¨°-
انتقل الى: