منــتــــــدي شبــــــــــــاب جــــديــــــــــــد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منــتــــــدي شبــــــــــــاب جــــديــــــــــــد

°ˆ~*¤®‰« ô_°اــبــــدا مــع شـــبـاب جـــدبـد°_ô »‰®¤*~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» برنامج GM TOOLS+السيرفر الخاص silkroadonline
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأحد نوفمبر 06, 2011 1:06 am من طرف ztona

» صور رومانسيه متحركه
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء سبتمبر 07, 2011 9:53 am من طرف الأمبراطور

» ثلاثة شجرات
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الإثنين سبتمبر 05, 2011 3:55 pm من طرف الأمبراطور

» الفرق بين الجيش الروسى والجيش العربى
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 5:09 am من طرف banota3sola

» برنامج دامج الصور لعمل شريط سينمائي
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 4:26 am من طرف banota3sola

» احبهآ صح//بس اتزوجهـآ لا طبعآ انآ مهبول
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 2:53 am من طرف banota3sola

» انا لسة جديدة هنااااااااا
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 2:39 am من طرف banota3sola

» هل من ترحيب؟
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأحد أبريل 10, 2011 8:18 am من طرف ReMeMber Me

» السلام عليكم
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأحد فبراير 20, 2011 10:33 am من طرف ReMeMber Me

» بدون برنامج : شاهد ملايين القنوات الفضائية المشفرة والغير مشفرة مجانا
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الخميس فبراير 17, 2011 4:12 pm من طرف midotito

» كتاب الحب
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الخميس فبراير 10, 2011 7:39 am من طرف امير الغرام

» Nature Illusion Studio 2.70 لصنع الصور المتحركة بمؤثرات طبيعية ماء شلال محيط و الكثير
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء مايو 05, 2010 10:13 pm من طرف elmageco

» ماذا تعرف عن القرآنيين
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الخميس أبريل 29, 2010 10:01 pm من طرف مؤمن بالله

» اصعب حب
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:40 pm من طرف ملك الاحساس

» هـلأ عضوو جديد
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:17 pm من طرف ملك الاحساس

» تحية عطرة للأخوة الأفاضل
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء أبريل 07, 2010 9:43 pm من طرف elmageco

» فى ايه!!!!!!!
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الجمعة فبراير 26, 2010 11:51 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ارجو الدخول لحضور مراسم حفل عيد ميلاد (اجمل ملاك بلمنتدى)لولو
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأحد فبراير 21, 2010 3:49 pm من طرف elmageco

» في وحدتــــــــي
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأحد فبراير 21, 2010 3:28 pm من طرف elmageco

» (الزعيم ) على كرسي الاعتراف
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الجمعة فبراير 19, 2010 1:51 pm من طرف لولو

» مآ هوٍ آلموٍضوٍع آلذي أعجبك بآلمنتدى (اليوم)
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الجمعة فبراير 19, 2010 12:33 am من طرف Shetos

» الاستفتاء الثاني عن ....المراقب العام
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الجمعة فبراير 19, 2010 12:18 am من طرف Shetos

» اللي حصل له حاجة مرعبة يحكيها لكل الاعضاء
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الخميس فبراير 18, 2010 10:12 pm من طرف لولو

» ::: (( ** .. سجـــل دخولك .. بالتحيـــة الإسلاميـــــة & الصـــلاة على رســـول الله ** )) :::
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الخميس فبراير 18, 2010 6:48 pm من طرف لولو

» رغم هدوء ليالي الشتاء
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الخميس فبراير 18, 2010 10:22 am من طرف لولو

» كلام و السلام
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 10:19 pm من طرف Moka

» مـــن اكـــــــون انــــا دمــــوع لـــيل حــزين
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 9:27 pm من طرف Shetos

» اجمل قصة رومانسية جدا و حزينة جدا جدا
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 9:26 pm من طرف Shetos

» نصيحة.. لا تتزوّج وحدة شعرها طويل !!
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 8:00 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» سجل دخولك بآهدآء ثـلآث وردآت ل3 آعضضآءً~
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:58 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» {{ أحينا ننتظر قدوم شخص من الماضي }}
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:53 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:46 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» طريقة جديدة لتغليف الكتب بالخيوط
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:36 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» كلمه حلوه
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:35 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ..:: ما هي العلاقة بين جيلك وبين جيل أبوك ::..
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:52 pm من طرف Shetos

» لمــاذا كل شئ نحبه ... نتوقع ضيــاعه؟؟
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:52 pm من طرف Moka

» اغانى حلوه اوى وياريت الزعيم يشوف اغنيه اليسا
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:43 pm من طرف Moka

» شاب كان حلم حياته يشتري كمبيوتر
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:40 pm من طرف Moka

» تعريف الفشل
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:32 pm من طرف Moka

» كلمات جميله ولكنهاا صعبة
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:03 pm من طرف Moka

» مملكة الاقزام
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 4:12 pm من طرف Stay alive

» عذرا حبيبى00000
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 4:01 am من طرف Moka

» من انت0000000
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 12:12 am من طرف Moka

» مبروك ماتركس
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الثلاثاء فبراير 16, 2010 11:25 pm من طرف AHMED MATRIX

» انا امير وعاوز ترحيب جامد
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الثلاثاء فبراير 16, 2010 8:19 pm من طرف Moka

» ترحيب جامد جداااااااااا‘
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الثلاثاء فبراير 16, 2010 8:16 pm من طرف Moka

» لكل الأعضاء
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأحد فبراير 14, 2010 5:47 pm من طرف Shetos

» اول استفتاء عن ..(نائب المدير)
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22السبت فبراير 13, 2010 6:22 pm من طرف Shetos

» I_love_u
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22السبت فبراير 13, 2010 5:23 pm من طرف AHMED MATRIX

» Valiant.2005.DVDRip (مدبلج) Rmvb + 232 Mb
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الجمعة فبراير 12, 2010 8:10 pm من طرف elmageco

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Mr.("@"sheko"@")
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_rcapعايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Voting_barعايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_lcap 
Shetos
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_rcapعايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Voting_barعايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_lcap 
Moka
فارس الرومانسيه
AHMED MATRIX
عاشق الرومانسيه الحزين
¶ أحـلآهـم و أتـحـدآهـم ¶
elmageco
لولو
اسير الحب
تصويت
رشح اللي شايفه مناسب
1-Mr.("@"sheko"@")
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_rcap25%عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_lcap
 25% [ 3 ]
2-Moka
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_rcap17%عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_lcap
 17% [ 2 ]
3-فارس الرومانسيه
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_rcap8%عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_lcap
 8% [ 1 ]
4-عاشق الرومانسيه الحزين
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_rcap0%عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_lcap
 0% [ 0 ]
5-elmageco
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_rcap8%عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_lcap
 8% [ 1 ]
6-لولو
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_rcap0%عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_lcap
 0% [ 0 ]
7-اسير الحب
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_rcap33%عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Vote_lcap
 33% [ 4 ]
8-ReMeMber Me
 8% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 12
احدث البرامج للاعضاء

محطات القران الكريم

كمبيوتر و انترنت
القران الكريم
       استمع للقرآن

مشارى راشد

مكتبة البرامج
قنوات وراديو

اجمل المنوعات

مواقع اسلامية

اذكار الصباح:

اذكار المساء:

قاموس الترجمة
قاموس ترجمة ثنائي اللغة

عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Shetos
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
Shetos

الحالة العاطفية : Mesh Ba7b
المدينة/المحافظة : Giza :)
الهواية : The Murder:)
مزاجى: : عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Pi-ca-10
بلدى: : عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Female31
وسام العضو : عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع W4
ولد ولا بنت : عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع B_211110
Sameh Shetos
عارضة الطاقة :
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Left_bar_bleue100 / 100100 / 100عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Right_bar_bleue

عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Empty
مُساهمةموضوع: عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع   عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء مايو 14, 2008 11:32 pm

Sad
انا عملت الموضوع ده عشان الاعضاء الي بتبقي عايزة تعمل مواضيع ومبتعرفش ازاي ترفع الحاجة اهو انا هقلك ازاي

وللاعضاء الي عايز تعرف افضل مواقع لرفع الاغاني جبت بعض المواقع

والمواقع اهي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
أقصى حجم للملف : 50 ميجا
عدد مرات التحميل : غير محدود
مدة بقاء الملف : يتم حذف الملف اذا لم يتم تحميله على الاقل مره واحده كل 30 يوم

أقصى حجم للملف : 250 ميجا

أقصى حجم للملف : 30 ميجا

أقصى حجم للملف : 25 ميجا
مدة بقاء الملف : 14 يوم

أقصى حجم للملف : 70 ميجا
مدة بقاء الملف : غير معروف

أقصى حجم للملف : 30 ميجا

أقصى حجم للملف : 60 ميجا
مدة بقاء الملف : يتم حذف الملف اذا لم يتم تحميله على الاقل مره واحده كل 14 يوم

أقصى حجم للملف : 50 ميجا (الموقع لملفات الفيديو والصور فقط)

أقصى حجم للملف : 10 ميجا (الموقع لملفات الفيديو والصور فقط)
مدة بقاء الملف : يتم حذف الملف اذا لم يتم تحميله على الاقل مره واحده كل 6 شهور

أقصى حجم للملف : 1 جيجا
عدد مرات التحميل : 25
مدة بقاء الملف : 7 أيام

أقصى حجم للملف : 250 ميجا
عدد مرات التحميل : 250
مدة بقاء الملف : 7 أيام

عدد مرات التحميل : 100
مدة بقاء الملف : 10 أيام

وعشان تعرف ازاي ترفع اغاني يبقي تدخل علي اي موقع

يبقي تدخل علي موقع(........................)وبعدين
تدوسbrowse
تحدد الحاجة الي انت عايزها
وبعد كده تدوسupload
بعد كل ده هيديك لينك
تقوم تعمل للينك دهcoby
وبعد كده في الاخر تعملهpaste
في المكان الي انت عايزه

وارجو ان انا اكون افدتكوا
Mr.("@"sheko"@")
عضو هام
عضو هام
Mr.(

الحالة العاطفية : I love myself so hard
المدينة/المحافظة : ("@"Giza"@")
الهواية : ("@"The Love"@")
مزاجى: : عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Pi-ca-24
بلدى: : عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Female31
ولد ولا بنت : عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع B_211110
learn break dance
عارضة الطاقة :
عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Left_bar_bleue80 / 10080 / 100عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Right_bar_bleue

عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع   عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع I_icon22الأربعاء يناير 13, 2010 11:30 am

شكرا على المعلومة يا زعيم
http://Mr.in break dance

عايز تعرف ازاي ترفع اغاني وعايز تعرف افضل مواقع رفع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-