منــتــــــدي شبــــــــــــاب جــــديــــــــــــد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منــتــــــدي شبــــــــــــاب جــــديــــــــــــد

°ˆ~*¤®‰« ô_°اــبــــدا مــع شـــبـاب جـــدبـد°_ô »‰®¤*~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» برنامج GM TOOLS+السيرفر الخاص silkroadonline
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأحد نوفمبر 06, 2011 1:06 am من طرف ztona

» صور رومانسيه متحركه
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء سبتمبر 07, 2011 9:53 am من طرف الأمبراطور

» ثلاثة شجرات
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الإثنين سبتمبر 05, 2011 3:55 pm من طرف الأمبراطور

» الفرق بين الجيش الروسى والجيش العربى
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 5:09 am من طرف banota3sola

» برنامج دامج الصور لعمل شريط سينمائي
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 4:26 am من طرف banota3sola

» احبهآ صح//بس اتزوجهـآ لا طبعآ انآ مهبول
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 2:53 am من طرف banota3sola

» انا لسة جديدة هنااااااااا
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 2:39 am من طرف banota3sola

» هل من ترحيب؟
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأحد أبريل 10, 2011 8:18 am من طرف ReMeMber Me

» السلام عليكم
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأحد فبراير 20, 2011 10:33 am من طرف ReMeMber Me

» بدون برنامج : شاهد ملايين القنوات الفضائية المشفرة والغير مشفرة مجانا
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الخميس فبراير 17, 2011 4:12 pm من طرف midotito

» كتاب الحب
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الخميس فبراير 10, 2011 7:39 am من طرف امير الغرام

» Nature Illusion Studio 2.70 لصنع الصور المتحركة بمؤثرات طبيعية ماء شلال محيط و الكثير
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء مايو 05, 2010 10:13 pm من طرف elmageco

» ماذا تعرف عن القرآنيين
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الخميس أبريل 29, 2010 10:01 pm من طرف مؤمن بالله

» اصعب حب
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:40 pm من طرف ملك الاحساس

» هـلأ عضوو جديد
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:17 pm من طرف ملك الاحساس

» تحية عطرة للأخوة الأفاضل
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء أبريل 07, 2010 9:43 pm من طرف elmageco

» فى ايه!!!!!!!
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة فبراير 26, 2010 11:51 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ارجو الدخول لحضور مراسم حفل عيد ميلاد (اجمل ملاك بلمنتدى)لولو
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأحد فبراير 21, 2010 3:49 pm من طرف elmageco

» في وحدتــــــــي
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأحد فبراير 21, 2010 3:28 pm من طرف elmageco

» (الزعيم ) على كرسي الاعتراف
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة فبراير 19, 2010 1:51 pm من طرف لولو

» مآ هوٍ آلموٍضوٍع آلذي أعجبك بآلمنتدى (اليوم)
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة فبراير 19, 2010 12:33 am من طرف Shetos

» الاستفتاء الثاني عن ....المراقب العام
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة فبراير 19, 2010 12:18 am من طرف Shetos

» اللي حصل له حاجة مرعبة يحكيها لكل الاعضاء
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الخميس فبراير 18, 2010 10:12 pm من طرف لولو

» ::: (( ** .. سجـــل دخولك .. بالتحيـــة الإسلاميـــــة & الصـــلاة على رســـول الله ** )) :::
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الخميس فبراير 18, 2010 6:48 pm من طرف لولو

» رغم هدوء ليالي الشتاء
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الخميس فبراير 18, 2010 10:22 am من طرف لولو

» كلام و السلام
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 10:19 pm من طرف Moka

» مـــن اكـــــــون انــــا دمــــوع لـــيل حــزين
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 9:27 pm من طرف Shetos

» اجمل قصة رومانسية جدا و حزينة جدا جدا
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 9:26 pm من طرف Shetos

» نصيحة.. لا تتزوّج وحدة شعرها طويل !!
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 8:00 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» سجل دخولك بآهدآء ثـلآث وردآت ل3 آعضضآءً~
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:58 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» {{ أحينا ننتظر قدوم شخص من الماضي }}
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:53 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:46 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» طريقة جديدة لتغليف الكتب بالخيوط
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:36 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» كلمه حلوه
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:35 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ..:: ما هي العلاقة بين جيلك وبين جيل أبوك ::..
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:52 pm من طرف Shetos

» لمــاذا كل شئ نحبه ... نتوقع ضيــاعه؟؟
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:52 pm من طرف Moka

» اغانى حلوه اوى وياريت الزعيم يشوف اغنيه اليسا
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:43 pm من طرف Moka

» شاب كان حلم حياته يشتري كمبيوتر
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:40 pm من طرف Moka

» تعريف الفشل
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:32 pm من طرف Moka

» كلمات جميله ولكنهاا صعبة
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:03 pm من طرف Moka

» مملكة الاقزام
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 4:12 pm من طرف Stay alive

» عذرا حبيبى00000
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 4:01 am من طرف Moka

» من انت0000000
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 12:12 am من طرف Moka

» مبروك ماتركس
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الثلاثاء فبراير 16, 2010 11:25 pm من طرف AHMED MATRIX

» انا امير وعاوز ترحيب جامد
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الثلاثاء فبراير 16, 2010 8:19 pm من طرف Moka

» ترحيب جامد جداااااااااا‘
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الثلاثاء فبراير 16, 2010 8:16 pm من طرف Moka

» لكل الأعضاء
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الأحد فبراير 14, 2010 5:47 pm من طرف Shetos

» اول استفتاء عن ..(نائب المدير)
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22السبت فبراير 13, 2010 6:22 pm من طرف Shetos

» I_love_u
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22السبت فبراير 13, 2010 5:23 pm من طرف AHMED MATRIX

» Valiant.2005.DVDRip (مدبلج) Rmvb + 232 Mb
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة فبراير 12, 2010 8:10 pm من طرف elmageco

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Mr.("@"sheko"@")
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_rcapعلى فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Voting_barعلى فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_lcap 
Shetos
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_rcapعلى فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Voting_barعلى فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_lcap 
Moka
فارس الرومانسيه
AHMED MATRIX
عاشق الرومانسيه الحزين
¶ أحـلآهـم و أتـحـدآهـم ¶
elmageco
لولو
اسير الحب
تصويت
رشح اللي شايفه مناسب
1-Mr.("@"sheko"@")
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_rcap25%على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_lcap
 25% [ 3 ]
2-Moka
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_rcap17%على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_lcap
 17% [ 2 ]
3-فارس الرومانسيه
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_rcap8%على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_lcap
 8% [ 1 ]
4-عاشق الرومانسيه الحزين
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_rcap0%على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_lcap
 0% [ 0 ]
5-elmageco
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_rcap8%على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_lcap
 8% [ 1 ]
6-لولو
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_rcap0%على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_lcap
 0% [ 0 ]
7-اسير الحب
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_rcap33%على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Vote_lcap
 33% [ 4 ]
8-ReMeMber Me
 8% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 12
احدث البرامج للاعضاء

محطات القران الكريم

كمبيوتر و انترنت
القران الكريم
       استمع للقرآن

مشارى راشد

مكتبة البرامج
قنوات وراديو

اجمل المنوعات

مواقع اسلامية

اذكار الصباح:

اذكار المساء:

قاموس الترجمة
قاموس ترجمة ثنائي اللغة

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء

Moka
Shetos
نغم الحياة
عاشق الرومانسيه الحزين
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشق الرومانسيه الحزين
عضو هام
عضو هام
عاشق الرومانسيه الحزين

الحالة العاطفية : اصعب شئ بلوجود لما تحب انسانه بجد وتلاقيها انها مش تستاهل الحب دهوتبيعك بارخص تمن وتعيش حياتك ندمان انك عرفت وحده زى ديه وتعيش طول حياتك ندمان على الحب ده
المدينة/المحافظة : مدينه الحزن للقلوب الحائره
الهواية : الحب بجنون
مزاجى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 710
بلدى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Female31
ولد ولا بنت : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء B_211110
عارضة الطاقة :
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Left_bar_bleue1 / 1001 / 100على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Right_bar_bleue

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الخميس أكتوبر 01, 2009 9:03 pm

على فكرة انا زعلان جدا جدا

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 23157
عرفين ليه علشان محدش قلى ؟

كل سنه وانتا طيب
لان عيد ميلادى عدى ومحدش قلها خالص
براحتكم على الاخر
وكمان عيد ميلادى كان يوم
29 _9_2009
يوم الثلاثاء
شكرا
والله انا زعلان
نغم الحياة
عضو ذهبى
عضو ذهبى
نغم الحياة

الحالة العاطفية : خاطبة
المدينة/المحافظة : غزة
الهواية : كل شي حلو
مزاجى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 5510
بلدى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Female56
ولد ولا بنت : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء G_831110
عارضة الطاقة :
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Left_bar_bleue1 / 1001 / 100على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة أكتوبر 02, 2009 12:23 am

happy birth day to you
ان شاء الله عقبال 120 سنة
ويا ريت متزعلش منا

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Wbd

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Birthday_3_L
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Bdaygirl-lgعلى فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 04

و ادي التورتة يا عم وعلى حسابي

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Kimo2aa

ايه رايك بقى
Shetos
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
Shetos

الحالة العاطفية : Mesh Ba7b
المدينة/المحافظة : Giza :)
الهواية : The Murder:)
مزاجى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Pi-ca-10
وسام العضو : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء W4
Sameh Shetos
عارضة الطاقة :
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Left_bar_bleue100 / 100100 / 100على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22السبت أكتوبر 03, 2009 9:57 pm

مش هطول في الكلام
كل سنة وانت طيب يا حبيب قلبي
انا اسف جت متاخرة انا عارف متزعلش
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء BD4

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 63014tiluod2txn
عاشق الرومانسيه الحزين
عضو هام
عضو هام
عاشق الرومانسيه الحزين

الحالة العاطفية : اصعب شئ بلوجود لما تحب انسانه بجد وتلاقيها انها مش تستاهل الحب دهوتبيعك بارخص تمن وتعيش حياتك ندمان انك عرفت وحده زى ديه وتعيش طول حياتك ندمان على الحب ده
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة أكتوبر 09, 2009 6:59 pm

شكرا لكل من شارك نى بفرحتى
وبشكر الجميع على الرد
Moka
عضو هام
عضو هام
Moka

الحالة العاطفية : مش موجوده
المدينة/المحافظة : شباب جديد منتدى رقم 2
الهواية : كورة القدم و التاليف و شباب جديد
مزاجى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Pi-ca-30
عارضة الطاقة :
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Left_bar_bleue20 / 10020 / 100على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة أكتوبر 09, 2009 7:16 pm

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 63014tiluod2txn

كل سنة وانت يا جميل
عقبال100000000000000000000000000000000000000000000
سنة
مع تحيات موكا
وانا عارف انها متاخر بس والله ظروف
عاشق الرومانسيه الحزين
عضو هام
عضو هام
عاشق الرومانسيه الحزين

عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة أكتوبر 09, 2009 7:28 pm

اوى موكا ولا يهمك يا حبيبي
المهم اننا كده هعيش كتير اوى
دانا كده مش هشوف عيال عيالى بس دانا هشوف
عيال عيال عيال عيال عيال عيال عيال عيال عيال عيال ....الخ بصراحد انا زهقت من العيال
Moka
عضو هام
عضو هام
Moka

عارضة الطاقة :
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Left_bar_bleue20 / 10020 / 100على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة أكتوبر 09, 2009 7:42 pm

وزى موعت وفيت الهدية
مفجائة
لم كل اسرتك واتجمعو قدام الشاشة
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 14938_1160252149

دلوقتى وبلصور
حفل امير منديات شباب جديد يزاع على الهواء مباشرة
ولكننا لن نعرض الا صورة
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 23309_11177615805

إلى من قطف الإبتسامة
وطبعها على أحزاني
إلى من علمني هندسة العبارة
وكسر حواجز قلمي
إليك أرسل مسجي
قبل كل البشر أهنيه
كل عام وإنت بخير

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Bronsis6b
الكل بيوم ميلادك فرحان
إلا أنا زعلان
ودي أقولك
كل عام وإنت بخير
وإنت قريب وأخذك بالاحضان

موكا
عاشق الرومانسيه الحزين
عضو هام
عضو هام
عاشق الرومانسيه الحزين

عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة أكتوبر 09, 2009 7:51 pm

بجد يا موكا انا مش عارف اققولك ايهبصراحه
بس انا بيتهيالى مش استاهل ده كله
بس بجد انا مش عارف انى عندك غالى اوى كده
شكرا ليك يا حبيب قلبى موكا
وانشاء الله هتتردلك يوم ميلادك
شكرا ليك مرة تانيه يا حبيب قلبى موكا
تحياتى اليك
نغم الحياة
عضو ذهبى
عضو ذهبى
نغم الحياة

الحالة العاطفية : خاطبة
المدينة/المحافظة : غزة
الهواية : كل شي حلو
مزاجى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 5510
بلدى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Female56
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة أكتوبر 09, 2009 8:57 pm

ماشاء الله
يا بختك يا عاشق
Moka
عضو هام
عضو هام
Moka

عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الجمعة أكتوبر 09, 2009 10:33 pm

على دا احنا اكتر من اخوات
يا راجل ومش انتا لوحدك والله
ربنا يعلم ان كل من فى المنتدى اخواتى
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء 90910
Stay alive
عضو نشيط
عضو نشيط
Stay alive

الحالة العاطفية : مش فاضى
المدينة/المحافظة : القاهرة
الهواية : النت والكورة
مزاجى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Pi-ca-10
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22السبت أكتوبر 10, 2009 1:56 am

يا عم متزعلش وبل مناسبة ديه كل سنه وانتا راس (وانتا طيب يعنى)
shiko
عضو جديد
عضو جديد
shiko

الحالة العاطفية : Romantic
المدينة/المحافظة : ambaba
الهواية : No Things Knaw
مزاجى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Pi-ca-11
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22السبت أكتوبر 10, 2009 3:07 pm

sorry man but me new in this mail late me say i be your frinds

sorry ya gd3an ana lasa gdid fe el montada ana mash ba3rf aktb 3arbi ok see all leter

Smile
ReMeMber Me
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
ReMeMber Me

الحالة العاطفية : Single
المدينة/المحافظة : Cairo
الهواية : BING
مزاجى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Pi-ca-49
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22السبت أكتوبر 10, 2009 9:31 pm

سورى يا حبى والله انا لسه مسجل بالاكونت ده قريب

انتا عارف بقى

لو انا كنت موجود
كنت هعملك عيد ميلاد محدش عملو

:D
عموما كل سنه وانت طيب يا باشا

وسورى مره تانيه
عضو هام
عضو هام

الحالة العاطفية : ..............
المدينة/المحافظة : دنيا همس القلوب
الهواية : السفر والقراءة واكيد الكمبيوتر
مزاجى: : على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Pi-ca-11
عارضة الطاقة :
على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Left_bar_bleue40 / 10040 / 100على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الخميس أكتوبر 22, 2009 10:58 pm

متزعلش منى يا عاشق بس انت عارف انى مش دخلت المنتدى من زمان

بعرف انها جت متاخرة بس خليها عليك

كل سنة وانت طيب وعقبال10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 سنة

يلا ياعم تحب تعيش اكتر من كدة
عاشق الرومانسيه الحزين
عضو هام
عضو هام
عاشق الرومانسيه الحزين

عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء   على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء I_icon22الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 7:36 pm

الف شكر ليكي بجد مش قادر اوصف ليكي فرحتى
وبعدين انتى بتدعى عليا كده
والف شكر ليكي يا فمر النمنتدى
وعلى فكرة المنتدى مش بيبفا حلو من غيرك

على فكرة انا زعلان اوى اوى اوىمن كل الاعضاء
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-