منــتــــــدي شبــــــــــــاب جــــديــــــــــــد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منــتــــــدي شبــــــــــــاب جــــديــــــــــــد

°ˆ~*¤®‰« ô_°اــبــــدا مــع شـــبـاب جـــدبـد°_ô »‰®¤*~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» برنامج GM TOOLS+السيرفر الخاص silkroadonline
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأحد نوفمبر 06, 2011 1:06 am من طرف ztona

» صور رومانسيه متحركه
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء سبتمبر 07, 2011 9:53 am من طرف الأمبراطور

» ثلاثة شجرات
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الإثنين سبتمبر 05, 2011 3:55 pm من طرف الأمبراطور

» الفرق بين الجيش الروسى والجيش العربى
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 5:09 am من طرف banota3sola

» برنامج دامج الصور لعمل شريط سينمائي
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 4:26 am من طرف banota3sola

» احبهآ صح//بس اتزوجهـآ لا طبعآ انآ مهبول
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 2:53 am من طرف banota3sola

» انا لسة جديدة هنااااااااا
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء أغسطس 03, 2011 2:39 am من طرف banota3sola

» هل من ترحيب؟
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأحد أبريل 10, 2011 8:18 am من طرف ReMeMber Me

» السلام عليكم
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأحد فبراير 20, 2011 10:33 am من طرف ReMeMber Me

» بدون برنامج : شاهد ملايين القنوات الفضائية المشفرة والغير مشفرة مجانا
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس فبراير 17, 2011 4:12 pm من طرف midotito

» كتاب الحب
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس فبراير 10, 2011 7:39 am من طرف امير الغرام

» Nature Illusion Studio 2.70 لصنع الصور المتحركة بمؤثرات طبيعية ماء شلال محيط و الكثير
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء مايو 05, 2010 10:13 pm من طرف elmageco

» ماذا تعرف عن القرآنيين
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس أبريل 29, 2010 10:01 pm من طرف مؤمن بالله

» اصعب حب
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:40 pm من طرف ملك الاحساس

» هـلأ عضوو جديد
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الثلاثاء أبريل 13, 2010 6:17 pm من طرف ملك الاحساس

» تحية عطرة للأخوة الأفاضل
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء أبريل 07, 2010 9:43 pm من طرف elmageco

» فى ايه!!!!!!!
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة فبراير 26, 2010 11:51 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ارجو الدخول لحضور مراسم حفل عيد ميلاد (اجمل ملاك بلمنتدى)لولو
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأحد فبراير 21, 2010 3:49 pm من طرف elmageco

» في وحدتــــــــي
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأحد فبراير 21, 2010 3:28 pm من طرف elmageco

» (الزعيم ) على كرسي الاعتراف
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة فبراير 19, 2010 1:51 pm من طرف لولو

» مآ هوٍ آلموٍضوٍع آلذي أعجبك بآلمنتدى (اليوم)
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة فبراير 19, 2010 12:33 am من طرف Shetos

» الاستفتاء الثاني عن ....المراقب العام
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة فبراير 19, 2010 12:18 am من طرف Shetos

» اللي حصل له حاجة مرعبة يحكيها لكل الاعضاء
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس فبراير 18, 2010 10:12 pm من طرف لولو

» ::: (( ** .. سجـــل دخولك .. بالتحيـــة الإسلاميـــــة & الصـــلاة على رســـول الله ** )) :::
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس فبراير 18, 2010 6:48 pm من طرف لولو

» رغم هدوء ليالي الشتاء
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس فبراير 18, 2010 10:22 am من طرف لولو

» كلام و السلام
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 10:19 pm من طرف Moka

» مـــن اكـــــــون انــــا دمــــوع لـــيل حــزين
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 9:27 pm من طرف Shetos

» اجمل قصة رومانسية جدا و حزينة جدا جدا
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 9:26 pm من طرف Shetos

» نصيحة.. لا تتزوّج وحدة شعرها طويل !!
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 8:00 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» سجل دخولك بآهدآء ثـلآث وردآت ل3 آعضضآءً~
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:58 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» {{ أحينا ننتظر قدوم شخص من الماضي }}
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:53 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:46 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» طريقة جديدة لتغليف الكتب بالخيوط
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:36 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» كلمه حلوه
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:35 pm من طرف Mr.("@"sheko"@")

» ..:: ما هي العلاقة بين جيلك وبين جيل أبوك ::..
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:52 pm من طرف Shetos

» لمــاذا كل شئ نحبه ... نتوقع ضيــاعه؟؟
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:52 pm من طرف Moka

» اغانى حلوه اوى وياريت الزعيم يشوف اغنيه اليسا
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:43 pm من طرف Moka

» شاب كان حلم حياته يشتري كمبيوتر
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:40 pm من طرف Moka

» تعريف الفشل
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:32 pm من طرف Moka

» كلمات جميله ولكنهاا صعبة
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 6:03 pm من طرف Moka

» مملكة الاقزام
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 4:12 pm من طرف Stay alive

» عذرا حبيبى00000
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 4:01 am من طرف Moka

» من انت0000000
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 12:12 am من طرف Moka

» مبروك ماتركس
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الثلاثاء فبراير 16, 2010 11:25 pm من طرف AHMED MATRIX

» انا امير وعاوز ترحيب جامد
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الثلاثاء فبراير 16, 2010 8:19 pm من طرف Moka

» ترحيب جامد جداااااااااا‘
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الثلاثاء فبراير 16, 2010 8:16 pm من طرف Moka

» لكل الأعضاء
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأحد فبراير 14, 2010 5:47 pm من طرف Shetos

» اول استفتاء عن ..(نائب المدير)
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22السبت فبراير 13, 2010 6:22 pm من طرف Shetos

» I_love_u
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22السبت فبراير 13, 2010 5:23 pm من طرف AHMED MATRIX

» Valiant.2005.DVDRip (مدبلج) Rmvb + 232 Mb
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة فبراير 12, 2010 8:10 pm من طرف elmageco

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Mr.("@"sheko"@")
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_rcapما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Voting_barما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_lcap 
Shetos
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_rcapما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Voting_barما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_lcap 
Moka
فارس الرومانسيه
AHMED MATRIX
عاشق الرومانسيه الحزين
¶ أحـلآهـم و أتـحـدآهـم ¶
elmageco
لولو
اسير الحب
تصويت
رشح اللي شايفه مناسب
1-Mr.("@"sheko"@")
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_rcap25%ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_lcap
 25% [ 3 ]
2-Moka
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_rcap17%ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_lcap
 17% [ 2 ]
3-فارس الرومانسيه
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_rcap8%ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_lcap
 8% [ 1 ]
4-عاشق الرومانسيه الحزين
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_rcap0%ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_lcap
 0% [ 0 ]
5-elmageco
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_rcap8%ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_lcap
 8% [ 1 ]
6-لولو
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_rcap0%ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_lcap
 0% [ 0 ]
7-اسير الحب
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_rcap33%ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Vote_lcap
 33% [ 4 ]
8-ReMeMber Me
 8% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 12
احدث البرامج للاعضاء

محطات القران الكريم

كمبيوتر و انترنت
القران الكريم
       استمع للقرآن

مشارى راشد

مكتبة البرامج
قنوات وراديو

اجمل المنوعات

مواقع اسلامية

اذكار الصباح:

اذكار المساء:

قاموس الترجمة
قاموس ترجمة ثنائي اللغة

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه

elmageco
Shetos
AHMED MATRIX
لولو
Mr.("@"sheko"@")
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mr.("@"sheko"@")
عضو هام
عضو هام
Mr.(

الحالة العاطفية : I love myself so hard
المدينة/المحافظة : ("@"Giza"@")
الهواية : ("@"The Love"@")
مزاجى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Pi-ca-24
بلدى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Female31
ولد ولا بنت : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه B_211110
learn break dance
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue80 / 10080 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Empty
مُساهمةموضوع: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 15, 2010 12:48 am

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 322134
اهم حاجة بتميز الرخم انه عنده بروووووووووووود اعصاب ممكن يخلى الجو الاستوائى يمطر تلج ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpyما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Ranting

ونخش عالمواقف على طول الى هتعمل منك واحد رخمما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Biggrin23

يعنى مثلا لو بتسهر لغاية الفجر او ربنا كرمك و قمت تصلى الفجر بيبقي فى ناس كتير نايمة يا سلام كده على كام صاروخ من الاصفر ابو بريزة ده وتطلع من البلكونة و تولعهم مع بعض وترميهم فى حتت بعيدة عن بعض وبعيدها على طول عالسرير و تعمل فيها عبده العبيط و بلاش الموضوع ده كل يوم عشان متتعكش وتقول عليا ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

حد فى بيتكم نومه تقيل و متعود انه يظبط المنبه عالساعة 8 مثلا عشان يروح المدرسة و لا الشغل تستنى حضرتك بعد ما يظبطه و ينام وتخش تتسحب زى الحرامية و تغيرله الميعاد للساعة 10 مثلا و لا من شاف و لامن درى ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Showoffما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Showoff

و يا سلام بقى لو عايز تصحى اخواتك و لا حد من قرايبك نومه تقيل اوعى تتعب نفسك وتقعد بقى اوم يا فلان اصحى و هوا ينفضلك لا بكل بساطة سيبه نايم و تروح تجيب ورقتين و تعملهم قراطيس وتحط واحد فى الرجل اليمين وواحد فى الرجل الشمال ما بين الصباع الكبير و الى قبله و سلام على عود كبريت محترم كده و تولع فى القرطاس من ادام و بالهنا و الشفا نوم العوافى ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpyما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

يااااا بقى لو انت ساكن فى العمارة و فوقيك كام دور كده تستنى كل يوم اول ما الجو يهدى كده و تاخد كل الزبالة الى فى بيتكم و تطلع توزعها ادام الشقق الى فوقيكم اوعى تغلط و تنزل على الى تحت عشان محدش يفقسهاما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

وخليك دايما فاكر انك باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارد يعنى الناس تقولك يا بارد يا رخم وانته تضحك ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

ولازم يبقى في علاقة محبة متوازية بينك و بين الموز اهو منك تتغذى و تستفيد بالموزاية و فى نفس الوقت تستخدم القشر فى الاستخدام الصح بتاعه (التزحلق ادام الشقق) و اوعى ترمى القشر قريب من السلالم لحسن كده تقلب بمستشفى ارميه ادام باب الشقة بالظبط او فى مدخل العمارة و يا سلام بقى لو تعرف تبوظ اللمبة الى بتنور المدخل و لا ادام الشقة تبقى كملت جميلك ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpyما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

عرفت مثلا انهم فى البيت متابعين مسلسل معين و لا فى مطش باباك ما بيفوتوش اعرف الميعاد بالظبط وتعالى قبليها بربع ساعة كده و شيل الفيشة من السلك بتاع التلفزيون و لا شيل اى وصلة فى التلفزيون و لا حل بكل دول امسحلهم القناة الى هيتفرجوا عليها و اختفى بعديهاما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Biggrin23

عملوا فى البيت اكلة ما بتحبهاش و خنقوا عليك عادىىىى جدا و لا خلوك قاعد فى حالك و قالولك اوم اعمل لنا شاي ساعتها بقى ملكش غير صاحبك الى فى المطبخ ملح افندى و اديهم منه على اد ما تقدر عالاكل بقى و لا فى الشاي و اختفى بعدها برضهما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

هتروح الصيدلية و قوله عاوز ازازة (ملين بيكولاكس) ب 2 جنيه و تدخل كده من غير ما حد يحس و فى ازايز الميه او العصير الى فى التلاجة وممكن فى الشاى لو عايز و تحطلهم حبة حلوين من القطارة ديه و اظبط ساعتك على 7 ساعات بعد الشرب و شوف الاسهاااااال الى هينتشر بين الى شربوا بس كتر الجرعة ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpyما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy وانته تضحك وانا اعيط ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

حد عندكوا مستنى تليفون مهم تيجى حضرتك قبل ما تنزل من غير ما حد يا خد باله تقوم شايل فيشة التليفون او لو موبايل شيل الخط و خبيه و خد بعضك وانزل عيش حياتكما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

لازم تسلى نفسك وانت نازل من بيتكم تتسحب عالسلم من غير ما حد يحس بيك و تنزل على الشقتين الى تحتكم و ترن جرس كل واحدة و انزل بسرعة و استخبى و شوفهم و هما طالعين لبعض و بيشتموا فى الى عملها ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

يا سلام بقى لو معاك عربية عاوزك تقفل ازاز العربية و كله و تعيش بقى بالكلاكس على اساس انك بتعزف بيانو مثلا وعيش بقى يا معلم طول ما انت ماشى و لما تقف تحت بيت واحد صاحبك بس اهم حاجة تقفل الازاز عشان ما تسمعش الى بيتقال عليك و سمعهم اللحانك يا عم الموهوب الحانك مش عاديهما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

و ياسلام بقى لو ربنا كرمك و دخلت تحضر محاضرة و لا درس اقعدلك جنب اى عيل من الى ما بيرحموش و ما بيفوتوش كلمة الدكتور بيقولها تقعد جنبه و كل ما تلقيه مركز اوى فى الكتابة تروح جاى معطله تقوله بقى هيا الساعة بقت كام و لا جايب القلم ده منين ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpyولا هو المطش خلص كام فتح فى كلام يعنى اربع خمس مرات و شوف الواد هيبقى عامل ازاى لما تفوته حاجات كتير متخافش الدحاحين مش جامدين مش هيضربك ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

انت اييييييييييييييييييييه اوعى تنسى ؟ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Smileما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Ag

استلم أى حد قاعد جانبك فى المحاضرة و تكون ما تعرفوش و اقعد اسأله هى المحاضرة هتخلص امتى ؟ وكل فيمتو ثانية اقعد اسأله الساعة كام اصل أنا زهقت هو لسه كتيرما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

وواحدة كمان بتخنق اخر حاجة تخلى واحد قاعد مع واحدة فى قعدة رومانتيكية كده و تروح جاى حضرتك بكل رخامة و قاعد فى اقرب حتة منهم بحيث ان ودنك تبقى معاهم و هما يكونوا و اخدين بالهم لازم يكونو واخدين بالهم ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

فى المدرج أرشق نفسك بين أتنين متعرفهمش وابتدى الشغل بقى أتعامل على إنك صاحبهم من قرن
يضحكوا على حاجة اضحك معاهم كده يعنى المهم تركز معاهم كأنك من بقيت أهلهم ولا خلفوك ونسيوك على باب جامع يعنى تبقى لزقه امريكانى ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

ولو كانوا بيزعقوا او يعنى زعلانين و بيعاتبوا بعض خش انت بقي لا بس انت ملكش حق و لالالا يا عم انت الى غلطان بس استحمل الى هيتقلك انا مليش فيه ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy
و حركة رخمة موووووووووووووووووت كل ما تخلى حد بيتصور لوحده او مع صحابه روح بسرعة و اطلع فى الصورة و انت عامل اى ريئكشن غبى ضحكة رخمة مثلا و الكلام ده يعنى و يا سلام لو بنات تبقى انت جبت من الاخر ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy هتبقى رخم اوى يعنى مش هزار ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

عايز تعمل دماغ حلوة روح على شباك شئون الطلبة المهم حاول تعمل أهبل وأنت داخل وعايز تقف أول واحدما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy كأنك على عيش
هيرجعوك ورا تحاول تقف مكان أى حد وترذل على كله هما أصلا بيبقوا واقفين مش طايقين نفسهمما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Mad
لو واقف تانى واحد كده مفيش مانع تزق اللى قدامك تلبسه فى الشباك الحديد وتقول الله ياجماعة ياللى ورا متزقوش ولا يا سلام تضربو على قفاه وتجرى ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

ومن قبل ماينطق ولا كلمة تقعد تقوله خلص يالا عشان غيرك ومتخليهوش يركز مع بتاع شئون الطلبة خالص ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy
لما يجى دورك بقى بيبقوا عايزين يخلصوك ويكروتوك واللى واقفين وراك فى الطابور مستنينك تغور فى داهية بفارغ الصبر ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy
خد وقتك كأنك بتحجز فى سينما و اسأل أسئلة كتير وكل مايقولك حاجة قوله مش فاهم معلش قول تانى فهمنى أعمل أيه بالظبط لحد ماتشل أكبر عدد ممكن لو ضربك مليش فيه ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

وممكن تاخد و تقعد لوحدك كده وسط ناس بيزهقوا بسرعة و بيقعدوا يتكلموا او يضحكوا فى المحاضرة و اقعد كل ما يقولوا اى حاجة قولهم لو سمحتوا الصوت عاوز افهم لو سمحتوا ما تتكلموش بدل و الله ما اقول للدكتور يعنى حركات عيال بقي و بيخنق اوى الموضوع على فكرة و ياسلام بقى لو واحد وواحدة يبقى انت كده قفلت الكلام ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpyما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy
#####################
اخدت النظرى طبق بقي و استحمل الى هيجرالكما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Agما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Blink جرب انته عمليا بقن ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Jumpy

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 652864
Mr.("@"sheko"@")
http://Mr.in break dance
لولو
عضو ذهبى
عضو ذهبى
لولو

الحالة العاطفية : مفيش حد طبعا
المدينة/المحافظة : غزة
الهواية : رايقة
مزاجى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Pi-ca-21
بلدى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Female55
ولد ولا بنت : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Empty
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue70 / 10070 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 15, 2010 1:56 pm

شكرا يا استاذ يا رخم على الرخامة دي
AHMED MATRIX
نائب المدير
نائب المدير
AHMED MATRIX

الحالة العاطفية : رومانسى جدا جدا
المدينة/المحافظة : GIZA
الهواية : لعب الكرة والبلاى استيشن
مزاجى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Pi-ca-10
ولد ولا بنت : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه B_211110
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue95 / 10095 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 15, 2010 4:06 pm

شكرا يا رخم
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 737934 رخامة بقى
Mr.("@"sheko"@")
عضو هام
عضو هام
Mr.(

learn break dance
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue80 / 10080 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 15, 2010 6:33 pm

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 986276 العفو ولمو حبيتو أرخم أكتر قولو
وأسنو منى موضوع جامد
ولكن مش عايزكو تفهمو قصدى خلط
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 986276
Shetos
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
Shetos

الحالة العاطفية : Mesh Ba7b
المدينة/المحافظة : Giza :)
الهواية : The Murder:)
وسام العضو : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه W4
Sameh Shetos
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 15, 2010 6:55 pm

ازاي
Mr.("@"sheko"@")
عضو هام
عضو هام
Mr.(

learn break dance
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 15, 2010 7:15 pm

مبلاش
Shetos
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
Shetos

Sameh Shetos
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 15, 2010 8:19 pm

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 720247
elmageco
عضو ذهبى
عضو ذهبى
elmageco

الحالة العاطفية : love
المدينة/المحافظة : geza
الهواية : foot ball
مزاجى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Pi-ca-16
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue70 / 10070 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 15, 2010 9:00 pm

مستنيين رخامه اكتر منك يا مستر شيكو
اميرة بكلمتى
عضو ذهبى
عضو ذهبى
اميرة بكلمتى

الحالة العاطفية : (خارج نطاق الخدمة)..........
المدينة/المحافظة : عالمى الخاص
الهواية : السفر والكمبيوتر والمغامرة
مزاجى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Pi-ca-27
ولد ولا بنت : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه G_831110
ربي لا أدرى ما تحمله لى الايام لكن ثقتي بأنك معي تكفيني
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء يناير 27, 2010 5:07 pm

لا بجد هيا دى الرخامة الصح بس معظم الحاجات دى عملتها كتير انا مستنية اساليب جديدة

وعايزة حاجات اعرف اعملها فى صحابى فى المدرسة اوكى ياشكوكو مستنية
Mr.("@"sheko"@")
عضو هام
عضو هام
Mr.(

learn break dance
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء يناير 27, 2010 10:46 pm

أولا
شكرا على مرورك
ثانيا
أنا هجبلكم الرخامة الأصلية بس مش عايز حد يزعل
وثالثا
أنا أسمى مستر شيكو مش شكوكو
اميرة بكلمتى
عضو ذهبى
عضو ذهبى
اميرة بكلمتى

الحالة العاطفية : (خارج نطاق الخدمة)..........
المدينة/المحافظة : عالمى الخاص
الهواية : السفر والكمبيوتر والمغامرة
مزاجى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Pi-ca-27
ولد ولا بنت : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه G_831110
ربي لا أدرى ما تحمله لى الايام لكن ثقتي بأنك معي تكفيني
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس يناير 28, 2010 12:15 pm

اوك يا شكوكو وانا مستنية
AHMED MATRIX
نائب المدير
نائب المدير
AHMED MATRIX

الحالة العاطفية : رومانسى جدا جدا
المدينة/المحافظة : GIZA
الهواية : لعب الكرة والبلاى استيشن
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue95 / 10095 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس يناير 28, 2010 4:40 pm

هههههههههههههههههههه
واللة انتى زى العسل يا هنا
matrix
Shetos
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
Shetos

Sameh Shetos
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس يناير 28, 2010 5:22 pm

شكوكو
شكوكو ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 179977 شكوكو

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Mr.("@"sheko"@")
عضو هام
عضو هام
Mr.(

learn break dance
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الخميس يناير 28, 2010 10:01 pm

بقلكو أية أختارو أسم واحد
يا أما
مستر شيكو
شكوكو
شيكو بيكو
أنتا هتجنن من الأسامى الكتيييير
دى أنا قربت أنسى أسمى ولله
ReMeMber Me
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
ReMeMber Me

الحالة العاطفية : Single
المدينة/المحافظة : Cairo
الهواية : BING
مزاجى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Pi-ca-49
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue1 / 1001 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 29, 2010 4:47 am

لول
Mr.("@"sheko"@")
عضو هام
عضو هام
Mr.(

learn break dance
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الجمعة يناير 29, 2010 3:54 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
أنا أسمى مسترشيكو

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 179514
امير الرومانسيه
عضو جديد
عضو جديد
امير الرومانسيه

الحالة العاطفية : لسه بدور
المدينة/المحافظة : الجيزه
الهواية : كرة الكدم
مزاجى: : ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Pi-ca-16
عارضة الطاقة :
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Left_bar_bleue1 / 1001 / 100ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الإثنين فبراير 08, 2010 8:22 pm

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 262953
شكوكو بجد هيا دي الرخامه الصح
Mr.("@"sheko"@")
عضو هام
عضو هام
Mr.(

learn break dance
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 12:30 am

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 973446
Stay alive
عضو نشيط
عضو نشيط
Stay alive

الحالة العاطفية : مش فاضى
المدينة/المحافظة : القاهرة
الهواية : النت والكورة
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 4:08 pm

شكلك انتا يا شيكو الى بتعمل كده فى الناس
وجاى تنشر العولما بتاعتك عالينا
اوعا تزعل انا بهزر
(ولو زعلت للعتزار اغبط دماغك فى الحيط)
Mr.("@"sheko"@")
عضو هام
عضو هام
Mr.(

learn break dance
عارضة الطاقة :

مُساهمةموضوع: رد: ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه   ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه I_icon22الأربعاء فبراير 17, 2010 7:46 pm

بس على فكرة أنا لو خبط راسى فى الحيط هتلقيها الحيطة فوق دماغك
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 511398
ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه 262953

ما معنى الرخامه؟؟ تعاله وانا اعلمك تبقى رخم ازاى هههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-